image

Tok seminak dasan Kundor besusei...

Jadi mun berkenan, sila jak baca nak oh. Mun rasa blog tok nyakit ati, mampah, meraik...dengan segala hormatnya dipersilakan veramvus!

Thursday, February 18, 2010

Apa Khabar Bunga Di Kolam?

Mak Kundur di Kuching uooollssss!!! (sak jak dah nok balit Amazon agik). yalah, sidak cha.ya.nun.alip gik dah nok berenti main rongan, udah2 gik ku cuti nak? tp x lamak ndeetttt, x lamak gik ku pulang gik balit (kepada Sarolsarahrina n Farajuki jangan jeles oi! dunia kakak 3jam sajork dari Kuching). yalah nyuroh nyawa ku ambak, kejeron, terkonang-konang balit tok kelak. malar ngitong jam. baju x dikeluar dari travelling bag, sbb malas nok packing gik balit.

Dah nama cuti nak, haruslah kerjaya sebagai Maria Tunku Sabri cemerlang. xperlu lah ku cita apa dah masok lam perut aku, x cukup sehari bercerita. selain itteww, gi nanggar muvie...dlm cuti tok ku dah nanggar Wolfman (serta sampey ku ruk sampey airport dari sibu, Jijie ambik, terus pecut kereta terus gi MBO...nang sa'eng bak kata Kak Aji Tuyah), n kakya Valentine's Day. aku tok x pandey gilak review muvie, jd xda guna ku komen di sitok. bagi aku, mun ktkorg nok tauk cerita ya best kah sik, mun ku keluar dari pintu panggong mata ku bersinar-sinar, malar senyum simpol, idong ku berdarah (sapakah pelakon hawt ittew?)...best retinya cerita ya. munku keluar dari panggong ngembak muka serut, jungor tang jongos jak kumat-kamit nyumpah mintak balit duit, x best lah cerita ya. jadi bagi aku, Wolfman ok lah, tang terkejut-kejut jak olehnya...tp xlah giney-giney. Valentine's Day best. maybe aku bias, sbb aku big fan of romantic comedy. tambahan gik pelakon smua A-listers, jalan cerita boleh tahan...dan plot cerita x mengesak ati urang single kedak aku, jadi aku boleh layan. sbb mun plot cerita cintan-cintun-aku-bahagia-sbb-ada-gerek-nang-loser-lah-kau-jadi-single, mudah ku nok ngeluar samurai misak screen panggong ya. period.

x variasi sebenarnya aktiviti ku cuti2 mcm tok. janji ku bahagia. jadi ku saja jak create post tok, sebelom blogsite aku tok didiam dak kelawar, dak tepecong dak cik siti kedidi. koatan lamak sik diabas. oleh kerana kebanyakan fellow bloggers ngkah bidio klip k mengisi masa senggang, aku x mok kalah...jadi ku post 2 igek bidio klip back2-back. layaaaannnnnnnnnn........



Kak Paula di zaman up nya marek...aku lalu berangan bertandak kedak ya *matilah umah bergegar*



Tok Andrew Garcia's own rendition...ngerembang bulu idong...

6 comments:

aigoo said...

ya ampunnnnnnnnnnn old skool gila aihhh straight up paula abdul ya. bukan takat apal lagu. dengan dance steps nya sekali ku apal. that was then lah. haha

Unknown said...

owh..nya tok duhal andrew garcia..time ko cita aku recall performance ajak..sik ingat muka..

Ee Ali said...

aigoo: dapat ku imejin rupa u bertandak kedak kak paula berencang dr kedudukan berdiri ke paras lantai...

amsieime: dia inilah "daktu"...

f.loren said...

sik duli. didi benami juak bes wuh!!!! sekda sekda sekdaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Ee Ali said...

f.loren: perlu kah kita 2 berseteru? bukan dpt vote pun...

dukunlintahplk said...

apa kabar kunduran d hutan?.. hehe.. cuti maulidurrasul betemu weekend.. x balit kch kah?.. mesti betemu muka ko kayor2 d spring hehe..