image

Tok seminak dasan Kundor besusei...

Jadi mun berkenan, sila jak baca nak oh. Mun rasa blog tok nyakit ati, mampah, meraik...dengan segala hormatnya dipersilakan veramvus!

Friday, September 17, 2010

Babo!

Oi orang kampong!!! ada sesiapa antara ktkorg yang makey laptop DELL INSPIRON 13R/ 14R/ 15R/ M501R/ 17R? aku ada offer baik punya!!!

Aku ria meli battery laptop online, sbb DELL pun accessories nang xda dijual di kedey, maok order online. Alkisahnya tek, laptop aku adalah INSPIRON 14, bukan 14R. sik juak ku perasan masa order ya. sekali dah datang lah battery ya tek, sik muat dengan laptop aku. hantu kubor sangat kan?

Jadi, battery INSPIRON 13R/ 14R/ 15R/ M501R/ 17R ya reganya RM195 mun ktkorg meli online (mun sik cayak, sila check website DELL). Oleh kerana aku salah order, dan sah2 battery ya baru dan gik virgin (kerana size x sama), maka dengan ini saya mau jual itu battery dengan harga RM170 (boleh runding) dan postal order saya tanggung. bagi yang sekitar Kuching, Sarikei dan Sibu, sekiranya ada yang maok meli, saya boleh pass by hand.

Jadi, tolong2 lah khabarkan kepada sesiapa yang berminat k. mun ktkorg sik meli, tolong iklankan dalam blog ktkorang kah. bantuan anda amatlah dihargai. untuk yang berminat, sila tinggalkan email add anda di bahagian comment/ msg inbox fb. For serious buyer only. TQ ^_^

0 comments: