image

Tok seminak dasan Kundor besusei...

Jadi mun berkenan, sila jak baca nak oh. Mun rasa blog tok nyakit ati, mampah, meraik...dengan segala hormatnya dipersilakan veramvus!

Saturday, October 17, 2009

I Do Miss U (inspite of anything I had said)...

sorry...seminggu tok mood x berapa nok cun. nengar kesah idup kawan2, nyuroh ku jaik hati. bila ngingat kesah ku mpun, lagiklah meroi aku olehnya. huhuhu~ mulut ku mungkin tetak, tp saya ini jenis makan dalam woooo. actually i have a lot of stories to tell, sad stories if i have to say...tp xpalah. selagik ku dapat nyimpan dalam hati, tandah jak, walaupun ku tauk masa xkan mengubah apa-apa. biarpun sigek hari ku akan rebuk oleh perasaan dirik mpun, xda daya ku dapat mengubah keadaan. Smile for things that happened in life kata dirik ku dalam post sebelum tok, yalah...senyumlah aku tok, ngeso gigi ku nok kedak rantei mutiara Rafidah Aziz tok. tetak bunga tangis kata urang Uganda. asal jak jangan sigek ari, ktkorg nemu aku tersenyum-senyum, k baju rembo sloar terburey segenap kaki limak Saujana....choiiiiii!!!!!! mintak jauh mintak lepas simpang malaikat 44....nauzubillah....

mun ktkorg perasan (mun sik perasan nang antap pekak lah), atau mun sik pun pc/lappy ktkorg xda install java (coba install nun), site aku tok dah tukar lagu. xda gik k lagu Keroncong Hujan dari cerita Mukhsin ya. Aku dah nukar ngan lagu dari sorang fav female artist aku....ANGGUN!!!! yobih ompuan tok...soranya, muka nya, cheekbone nya, skin nya, body no "8" nya ...hadeh *pisan* . so entri tok aku sekadar mok share lirik nya ajak. juh, berlagu sama ngan aku. Saya kunci lirik ini!!!!!

Anggun – Mimpi

dalam hitam gelap malam
kuberdiri melawan sepi
di sini di pantai ini
telah terkubur sejuta kenangan
dihempas keras gelombang
dan tertimbun batu karang
yang tak kan mungkin dapat terulang

wajah putih pucat pasi
tergores luka di hati
matamu membuka kisah
kasih asmara yang telah ternoda
hapuskan semua khayalan
lenyapkan satu harapan
kemana lagi harus mencari

kau sandarkan sejenak beban diri
kau taburkan benih kasih
hanyalah emosi

melambung jauh terbang tinggi
bersama mimpi
terlelap dalam lautan emosi
setelah aku sadar diri
kau tlah jauh pergi
tinggalkan mimpi yang tiada bertepi

kini hanya rasa rindu
merasuk di dada
serasa sumpah melayang pergi
terbawa arus kasih membara


*P/S: bila lah aku tok nok start "tetak" agik (maksud aku bukan sekadar tetak di mulut, tp sekali dengan tetak di hati)...dah dekat nok setahun dah eh...huhuhuhu~

2 comments:

aigoo said...

urang madah, masa jak dapat mengubat kedukaan. errr gia lah lebeh kurang. sikpa, stendet lah kita manusia ada rasa biru, merah, kunin, oren. normal lah ya. lak mun dah tetak kakan gilak juak, lain cerita nya. nak juak ku berani. kacak lagu anggun tok.

Ee Ali said...

aigoo: makseh oi. nyalah owh, mun xda perasaan kaler2, nakkah x rupa manusia. bak kata pepatah urg puteh "sedangkan E.T gik sedih berpisah ngan Drew Barrymore"